Friday, October 21, 2016

Forex nzd jpy

NZD / JPY Dit is die forex quote vir die Nieu-Seeland Dollar teen die Japannese jen-wisselkoers. NZD (die basis geldeenheid) is aangehaal in terme van JPY (die toonbank geldeenheid). Die Jen is 'n histories lae-opbrengs geldeenheid, die maak van 'n aantreklike voertuig om dra ambagte Fonds (waar handelaars leen goedkoop in JPY om hoër opbrengs geldeenhede te koop, insluitend NZD). Beleggers is geneig om dra ambagte guns in tye van optimisme oor globale ekonomiese prestasie en stabiliteit hulle vermy ten tye van druk op die mark. Dit maak NZD / JPY sensitief vir swaaie in breëbasis marksentiment tendense. Dié paar is net so reageer op ekonomiese nuus - beide plaaslike en dat van die belangrikste handelsvennote (veral China) - wat verwagtinge vir Reserwebank van Nieu-Seeland monetêre beleid vorm. deur John Kicklighter risiko-aptyt uitgebrei sy lopie met die SampP 500 smee 'n rekord hoog en die opheffing van baie van die sentiment georiënteerde bates daarmee. Lees verder deur John Kicklighter deur Michael Boutros deur Walker Engeland deur John Kicklighter Forex Trading Instrukteur My Picks: NZD / JPY Hangende Breakout Kundigheid: Tegniese Analise Gemiddelde tyd raam van ambagte: 1dag-1week Bevestiging Dankie vir jou versoek Jy sal jou voorspelling deur ontvang e-pos versend word. A: Werklike F: Voorspelling P: Vorige DailyFX PLUS TARIEWE CHARTS RSS Risiko Waarskuwing: Ons diens sluit produkte wat verhandel op marge en dra 'n risiko van verliese van meer as jou gedeponeer fondse. Die produkte kan nie geskik vir alle beleggers nie. Maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan. Vorige prestasie is nie 'n aanduiding van toekomstige resultate. DailyFX is die navorsing webwerf van FXCMUSD / JPY en NZD / USD Voorspelling USD / JPY Die Amerikaanse dollar het aanvanklik het deur die loop van die dag op Woensdag, maar draai regs terug om by die 101 handvatsel. Deur dit te doen en weerkaats, ons beland vorming van 'n bietjie van 'n hamer. Die hamer van die kursus is 'n positiewe teken en ek glo dat 'n breek bo die top van die hamer rede genoeg om te begin gaan lank sou wees. Ek dink die mark kan dan bereik teenoor die vlak 103.50, en dan moontlik die 105-vlak bokant daar. As ons bogenoemde kan daar breek, dan is die mark bereik teenoor die vlak 107,50. Op hierdie stadium lyk dit asof die paar probeer om 'n bietjie van 'n ommekeer te vind wanneer dit kom by die langer termyn tendens, en ek glo dat die 100 is nog steeds in wese die ldquoline in die sandrdquo wanneer dit kom by die Bank van Japan. NZD / USD Die Nieu-Seelandse dollar het aanvanklik probeer om tydren in die loop van die dag op Woensdag, maar getoets die vlak 0,75, en gevind nogal 'n bietjie van weerstand. As gevolg hiervan, die mark lyk asof dit gaan om terug te trek en probeer om kopers te vind om uit te breek bo die top van dat sielkundig beduidende aantal. Sodra ons bogenoemde is daar, moet mark gaan voort om veel hoër gaan, want ek dink dit sal 'n beduidende oorwinning vir die kopers wees. Maar as ons nadeel en breek onder die onderkant van die reeks vir die dag op Woensdag, ons baie goed kan vind self val terug na die 0.73 vlak, waar verwag 'n baie kopers sal wag. In elk geval, ek dink die mark sal voortgaan om ongeag vlugtige wees, en as gevolg daarvan itrsquos waarskynlik dat die mark baie geleenthede in die toekoms sal gee, maar op hierdie stadium is ek in wese ldquobuy only. rdquo Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar direk verifieer. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar directly. NZD / JPY Ive verifieer kyk arount die forum 'n bietjie, maar nog nie gevind nie enige draad opgedra aan NZD / JPY geldeenheid paar. Ek is op soek na hierdie paar vir 'n geruime tyd. Ek is 'n newbie in Forex, maar het 'n basiese begrip van die mark. So my vraag aan jou, die kenners, is die volgende: As ek was te lank NZD / JPY gaan (ek weet, nie 'n baie goeie keuse op die oomblik) - maar iewers in die volgende maande, en besluit om 'n drahandel dws hou die NZD vir 'n langer tydperk. Ek het 'n paar berekening gedoen en het die volgende syfers: Investment - 1500EUR Lang 2 minilots NZD / JPY Daily rentekoers (by die momet 7/365) 1,9 euro in 'n jaar die rente sal 714 euro, wat 48 van die wees aanvanklike belegging. Hierdie posisie sal wees sonder 'n stoploss orde, aangesien die 1500 euro sou beteken dat NZD / JPY kan daal vir 1100 pitte, wat sou beteken dat die waarde kan daal tot (indien gekoop word by 78,00) 67,00. Die laagste waarde vir hierdie paar ooit was 64,32 en laagste vanjaar was 67,77. In teorie as die geldeenheid wat wissel van kan sê 67,00 tot 87,00 (maksimum waarde ooit, en ook Max 2006), kan hierdie posisie die hele jaar oop bly. A 48 jaarlikse inkomste is nie so 'n slegte ding Pos asseblief jou kommentaar oor hierdie idee en voel vry om dit uitmekaar rip, sal dit my geld te spaar. O ja, en ek het vergeet - die hefboom is 400: 1. Enige ander kommentaar oor hierdie paar is baie welkom. Dankie aan almal vir die skryf van. Gierigheid en ongeduld is ons grootste vyande. Laat genoeg ruimte sodat jy voel werklik veilig oor die handel. As jou absolute maksimum drawdown n marge oproep nie moet laat, ja dit is 'n groot investeringen. Kyk ook na sulke geldeenhede as ZAR / JPY, ek glo dit is 'n 8.5 verskil of iets gek. Dit is presies dit. Met 1,5k euro, kan ek die geldeenheid (indien gekoop word by 78,00) tot 1100 pitte met 2 minilots gekoop verloor bekostig. Natuurlik met rente, sou my posisie wees om sterker as rente vloei in, wat beteken dat ek kan 'n wyer span bekostig. Na my mening sou die ideale koop prys 74-76, dis hoekom ek besluit om 'n bietjie langer te wag. Im hoop dit sal ten minste 'n bietjie meer laat struikel nie. ZAR / JPY van wat ek kan sien, is sowat 50 meer wisselvallig as NZDJPY, wat ek 'n veel meer riskante belegging sal oorweeg. Ek dont wil te gulsig te kry. Gierigheid treffers wat jy gewoonlik in die gesig. met 'n groot staal staaf. Selfs al is die posisie sou val, ek is in geen haas om dit te likwideer. As dit styg, sy nog beter, maar nie my primêre doel. Natuurlik is daar sal waarskynlik 'n toename in rentekoerse van BOJ in die volgende jaar en miskien 'n daling in rentekoerse van die Bank van NZ wees. Maar tot dusver lyk dit ok. Dit sal wonderlik wees as iemand weet van enige webwerwe (miskien selfs hierdie een) wat 'n teken van rentekoerse. Of Ill gaan net check dit op Google. Soos vir die NZD / JPY koers, sal Im redelik seker NZD / JPY daal tot êrens rondom 77, indien nie laer. Im dink oor die koop van sowat 76 of minder (soos hierbo genoem). Wel moet wag en sien - net die tyd sal leer. Gierigheid en ongeduld is ons grootste vyande. Jy hoef net te NZD lief. Didnt daal tot 77 of laer, dit was naby genoeg gelukkig, maar nog steeds sy doen groot. As iemand enige ander kommentaar oor hierdie paar, asseblief hulle deel. Dit is interessant om te sien die NZD steeds sterker, selfs taai sy 'n gedeelde mening dat pryse sal aangewese op JPY tot 0,5 en hoër volgende jaar. Gotta is lief vir die rentekoerse gekombineer met hefboom ingegaan lank op die AUD / JPY so goed, maar Im meer bekommerd, want dit is op 'n rekord hoogtepunt, sowel sien hoe lank dit duur. Groete aan almal, Jan Gierigheid en ongeduld is ons grootste vyande. Geseënde Kersfees, groot draad. Im in AUD / JPY en op soek na soortgelyke ZAR / JPY of kiwi / jen. Ek verstaan ​​die konsep en dink vir 'n newb sy 'n goeie manier om ons pette groei voor aanraking ander hoër risiko geldeenhede. Het jy al lankal November indien ja, hows dit doen sal wonderlik om te hoor van jou. In die eerste plek moet ek beklemtoon dat ek nog demoing, en dit is nie die regte geld op die oomblik (wat sleg is op die oomblik, want ek 'n gesonde wins sou gemaak het), maar daar sal geleenthede in die volgende jaar as well. Ek moet sê, wat in die verlede Ek het 'n paar dom keuses, en probeer om soveel uit as moontlik te kry, met geen betrekking tot risiko. Eerste het ek lank 3 baie, toe ek gemaak meer as 2500 euro op die 3 baie (aanvangskapitaal was 5000 euro). Dit was 'n groot met die waarde van NZD toename en kry 'n hoë rente op dieselfde tyd. So natuurlik, as ons voordeel, waarom nie meer so voordeel het ek gegaan en gekoop 5 meer baie NZD. Ek het gedink, want ek was reeds 2500 euro in wins, kan die wins 'n potensiële verlies dek, maar was terselfdertyd vol vertroue dat NZD steeds sal voortgaan om te styg. Wel die handel teen my gekeer, maar ek kon bekostig om dit te wag. Na ongeveer 'n week, ek het 'n negatiewe balans van CCA. 2000 euro (sedert 5 baie geweeg teen die winsgewende 3 baie swaar). Ek het besluit om my lossess sny en gesluit die ambagte. As ek dit sou steek, sou ek 'n groot wins het teen hierdie tyd, maar as die NZD weer wouldnt styg, sou ek al verloor het. Dit gekombineer met 'n paar ander dom dinge wat ek gedoen het, verminder my rekening tot 1500 euro. Dit is toe dat ek besluit om te begin speel volgens die reëls (geldbestuur, tot stilstand kom, evalueer die geldeenheid paar, oor wat met dit sal gebeur in die toekoms, ens). Dit is hoe ek besluit om die handtekening wat ek gebruik nou en in my mening dit is die grootste probleem van alles - Gierigheid en ongeduld. Sedert 17 November Ek speel al deur die reëls, en tot dusver het ek 'n rekening (in 'n oop ambagte) van CCA. 2300 euro, wat reeds die 48 dat ek streef na. Ek is ook verhoogde gebruik in die handel, dus ook wat vir 'n moontlike verlies met die reeds winste. Ek wonder wat sal gebeur met die regte geld, maar ek dink ek geleer my lession. Om ryk oornag indien nie 'n opsie nie, verloor dit alles oornag is. Speel jou kaarte reg, verminder risiko en hou wins is die sleutel. Gierigheid is die moordenaar van ons almal. Ek kan nie wag om te begin. En ek moet sê dat ek lief NZD / JPY paar, het 2 ambagte gedoen op AUD / JPY ook, maar soos ek gesê im meer bekommerd oor die 2 ambagte draai teen my, maar sy tot dusver gedek. Gierigheid en ongeduld is ons grootste vyande. Jy is waarskynlik korrek is daar Jan oor die huidige rentekoers verskille tussen die voormelde geldeenhede (Ek havent hulle nagegaan). Maar, ek is verwys na die rentebetalings jy sal ontvang van jou makelaar. OK, moet 'n mens die ander weerspieël, maar blykbaar is dit nie die geval (en ek het geen idee hoekom). Neem fxcm as 'n voorbeeld, hul rentebetalings vir 1 mini baie lank van NzdJpy is 1,23 per dag, vir GBPJPY dit 2,40 per dag. Ek dink dit is logies, as 1 baie lang van NZD / JPY beteken dat jy die eienaar van 100,000 NZD83100.000JPY en verlang na 1 baie pond is 100.000GBP232,5100.000 JPY. Dan bereken jy die tariewe (7 vir 'n lang NZD en 4,75 vir 'n lang GBP per dag (/ 365). Dis waar die verskil is. 1 baie NZD is van minder waarde as 1 baie pond. Gierigheid en ongeduld is ons grootste vyande geword Julie 2006 Status:. nuttelose, breinlose, agtervolging trol 816 Posts Dit dip op al die JPY pare lyk soos die ideale geleentheid om te begin kyk vir 'n lang opstel Hoewel versigtigheid moet natuurlik hoog wees met inagneming van die praatjie van so hoog as 0,50. BP koers verhoging in die volgende paar maande deur die Japannese Sedert ek myself het geen plek in enige voer ambagte, ek is bly hierdie dip Ek hoop om my ontwil (isnt dit altyd:).. dat hierdie dip bly en ek sal goedkoper pryse vir kry my hopelik lank hou noorde. CHF word verkort 'n hele klomp sowel op die oomblik, met stygende pryse kom (moontlik) in Japan, kan CHF naby geword as gelyke n drahandel met sy lae 2 geldeenheid rente. Enige ander gedagtes Die mark is my volk. Handelaars, my familie. Hallo, broers en susters Alhoewel ek voordeel van die ommekeer geneem en van plan is om so lank as moontlik te hou, ek kon nie eens meer met jou stelling. Selfs met 'n .50 koers verhoog deur Japan, sal die mark nog nie 'n beter geldeenheid te voer teen. Met JPY krag beter as wat ons verlede week gesien het, sou dit goed vir diegene wat wil kry in pare langtermyn soos NZD en AUD JPY doen. Die mark is my volk. Handelaars, my familie. Hallo, broers en sistersUSD / JPY en NZD / USD Voorspelling USD / JPY Die USD / JPY paar gebreek het aansienlik deur die loop van die sessie op Vrydag, breek die onderkant van die verskietende ster wat gevorm op Donderdag. Dit is natuurlik 'n negatiewe teken, maar ons het weiering genoeg teen die einde van die dag voor te stel dat ons sal voortgaan om kopers in dié mark te vind. Die 104-vlak bo is weerstand wat ek dink strek al die pad na die vlak 105. Uiteindelik Ek dink dat ons daar bo, maar itrsquos gaan verskeie pogings neem. Terugsakkings en toon tekens van ondersteuning sal meer as waarskynlik voortgaan om te koop geleenthede. Want wat gebeur jy kan waarskynlik verwag nogal 'n bietjie van wisselvalligheid al. NZD / USD Die NZD / USD paar het 'n baie wisselvallige sessie gedurende die dag op Vrydag, die gekraak in die vlak 0,72 hierbo. Dit is 'n gebied wat voorheen ondersteunend in die verlede was, en dit moet nou resistiewe wees. Die lang Wicks aan beide kante wys net hoe baie wisselvalligheid daar in hierdie mark te plaas, en as gevolg daarvan het ek voel dat die mark moet voortgaan om te daal hiervandaan, maar ek dink dat dit baie moeilik om op te hang op al hierdie wisselvalligheid sal wees. Uiteindelik, ek glo dat die mark dan moet gaan na die vlak 0,70 hieronder, en as gevolg daarvan het ek voel dat die mark nie in staat sal wees bo die vlak 0,72 te kry, en as dit nie sou dit baie waarskynlik dui op 'n beduidende skuif hoër maar op hierdie punt in tyd itrsquos onwaarskynlik dat ons dit sal doen. Uiteindelik, dit is 'n mark wat ek dink nog steeds 'n bietjie val as gevolg van die gebrek aan risiko-aptyt op die oomblik. Die minder as poste aantal verwagte beslis wonrsquot help daardie situasie nie, en natuurlik moet jy 'n ogie te hou oor die kommoditeitsmarkte hou as die Nieu-Seelandse dollar is geneig om 'n bietjie van 'n ldquobarometerrdquo wees wanneer dit kom by die omgewings. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar direk verifieer. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar directly. Forex Video USD / JPY en NZD / USD Voorspelling mdash 12 Oktober 2016 bevestig 12 Oktober 2016 by 12 : 49 deur K. Prabhu In hierdie video, die Trader Guy kyk na die geldeenheid pare USD / JPY en NZD / USD vir die 12 Oktober sessie. USD / JPY mdash Ons het aanvanklik probeer om te tydren, maar ons het. Ek dink dat daar 'n baie ondersteuning, veral onder begin 103,00-100,00. Die Bank van Japan is om betrokke te raak by hierdie vlak. So, op hierdie punt in tyd, Ek het geen belangstelling in die verkoop van hierdie paar. Elke keer as ons terug te trek, moet jy dit oorweeg om 'n waarde te speel. Vroeër of later sal ons 'n poging te maak om 105,00. NZD / USD mdash Ons gebreek het in die loop van die dag en dit lyk asof ons gaan om te gaan na die 0,7000 vlak, 'n baie groot ronde getal. So, 'n saamtrek op hierdie punt, dit gaan 'n paar negatiwiteit vroeër of later moet dit, wat jy kan neem voordeel van. Hou in gedagte dat hierdie paar is gekorreleer met kommoditeite. Die 0,7200 vlak gaan voort om die plafon te wees. Soortgelyke video's: Laat 'n antwoord Navigation


No comments:

Post a Comment