Thursday, October 27, 2016

Forex nuttig of 3 varkies handel strategie

Wanneer jy geregistreer jy sal elke keer as ons 'n nuwe artikel te publiseer in kennis gestel word - Jy sal ook toegang tot ons gratis produkte, insluitende Die 3 Varkies Trading Strategie - Registrasie is gratis - Klik hier om te registreer Die 3 Varkies Trading Strategie Die 3 Little varke Trading strategie is 'n: - GRATIS trend na - swing Trading strategie - op grond van meerdere Tydraamwerk (MTF) handel die 1ste varkie 8211 Gebruik die weeklikse grafiek te verseker dat jy handel in die rigting van die lang termyn Jaarlikse tendens die 2de varkie 8211 Gebruik die Daily grafiek om jou verseker ook die handel in die rigting van die medium termyn Maandelikse tendens die 3de varkie 8211 Gebruik die 4 uur grafiek vir toelating te verseker dat jy net ambagte te neem in die rigting van die kort termyn Daily tendens die Vrystaat 3 Little varke Trading Strategie: - is fundamenteel en tegnies goed - Handel identifikasie is 100 meganiese - neem minder as 10 minute per dag - en jy kan begin gebruik vandag 8220The tendens jou Friend8221 8211 Trade meer konsekwent nou 8211 Die gebruik van die 3 Varkies jy OUTOMATIES handel met die lang, Medium en Korttermyn tendense 8211 beskikbaar uitsluitlik op Forex Nuttige Penulis. Reagen Neo Sebuah blog Yang menyediakan berbagai macam inligting oor Artikel Die 3 Varkies Trading Strategie ini dipublish oleh Reagen Neo pada hari Saterdag 26 Oktober, 2013. Semoga article ini dapat bermanfaat. Terimakasih op hierdie kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar. sudah Ada 0 Kommentaar: di postingan Die 3 Varkies Trading StrategyForex Strategieë Forum Hierdie is ons eerste post te laat hierdie gemeenskap weet ons gratis strategie. In 'n neutedop Die 3 Varkies is 'n meervoudige Tydraamwerk (MTF) Swing handel strategie. Dit werk van die Weekly, Daily en 4 Uur kaarte beurs in die rigting van elke tyd wat gebaseer is op 'n spesifieke bewegende gemiddelde op elke tyd. Dit is 'n strategie wat ons glo is fundamenteel en tegnies goed en neem 'n paar minute 'n dag. Enige spesifieke vrae Pos hulle asseblief hier en ons sal ons bes doen om te antwoord binne 24 uur. Ons nuwe video - Ons het gedink dit kan van belang is vir 'n paar wees - www. youtube/watchvZwEzF4j4cXI hoog tyd dat ons 'n update gepos word so hier gaan ons, ons nuutste, woon in die mark loop deur van die 3 Varkies Strategie en die Geen Indicators Trading strategie. Admin - Ek kan nie die quotYoutubequot tag om te werk om korrek te plaas hierdie video, kan jy wysig en doen indien moontlik - Dankie by advance. Slideshare gebruik koekies om funksionaliteit en prestasie te verbeter, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om te vergroot Die 3 Varkies Swing Trading Strategie Cheat Sheet Deel dié Slide LinkedIn Corporation kopieer 2016. 3 Varkies Trading Strategie in Live Forex Markte - 14 Jul 2014: 14. 2014. Forex Nuttige (forexuseful /) Live Event - 3 Varkies Trading stelsel in die Live Forex Markte - 14 Jul 2014 Sluit Jon McFarlane as hy loop deur 8 munt pare en goud op die huidige 4 Uur kaarte met behulp van die gratis 3 Varkies Trading strategie die No Indicators Trading strategie (forexuseful / produk / nie-ind.) op die 4 Uur kaarte is ook gedek word. Let wel: Jy kan die 3 Varkies MT4 Swing handel aanwyser ek gebruik in die lewendige sessie hier kry - forexuseful / produk / 3-Litt. Draad: 3 Varkies Trading System 3 Varkies Trading System 3 varkies handel stelsel Ek het 'n gereelde besoeker aan BabyPips vir 'n rukkie as ek is op soek rond vir 'n gratis handel stelsel wat didnt vereis veel skerm tyd. Ek is meegedeel van die 3 Varkies swaai handel strategie deur 'n vriend en na op soek na dit 'n bietjie meer en keur dit op 'n soort van terug-toets het ek besluit om 'n bietjie meer formeel met myself te kry. Ek het geopen en 'n klein rekening en sal hierdie handel in real-time en rapporteer al my ambagte hier. Siek doen sy in die hoop dit hou my gedissiplineerde en ook dat ander in sal aansluit en ambagte te deel en idees met my. Die handleiding bied 'n aantal opsies vir toelating, Stop en Target so ek gedokumenteer die benadering wat ek sal neem om te help om my op die reguit en smal. OORSIG Die 3 Varkies is gebaseer op 3 tydsraamwerke, weekliks, daagliks en 4 uur. Die idee is om handel te swaai in die rigting van al 3 tydsraamwerke, 'n koopsein, as 'n voorbeeld: Die prys is bo die 55 Eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA) op die weeklikse tydraamwerk Prys is bo die 21 SMA op die Daily tydraamwerk Prys sluit bo die 34 SMA op die 4 uur tydperk Wanneer die bogenoemde vereistes voldoen word 'n Lang posisie is geopen. Dit is die basiese beginsels - Sell is omgekeerd. INSKRYWINGSVORM Soos ek genoem het, is daar 'n aantal opsies in die handleiding Hier is my gekies benadering: koop prys is hoër as die 55 SMA op die Weekly tydraamwerk en prys is hoër as die 21 SMA op die Daily tydperk, sal ek ingaan By nadere van die volgende kers wat raak en dan sluit bo die 34 SMA op die 4 uur tydperk verkoop is onder die 55 SMA op die Weekly tydraamwerk en die prys is laer as die 21 SMA op die Daily tydperk, sal ek ingaan By nadere van die volgende kers wat raak en dan sluit onder die 34 SMA op die 4 uur tydperk stop verlies My keuse hier mag lyk 'n bietjie ingewikkeld, maar net vir neergeskryf, in die praktyk sy regtig reguit vorentoe gegaan. Eerste, kyk ek die 14 tydperk Gemiddelde Ware Range (ATR (14)), wat ek by al my 4 Uur kaarte. Ek voeg die Hoë en die lae waardes (vertoon op die regterkant) en vermenigvuldig dit met 25 Ek plaas my stop bo / onder die 34 SMA op die 4 uur tydperk deur hierdie aantal pitte. Ek het 'n voorbeeld as 'n aanhangsel ingesluit. Dit is nie 'n ware opstel net 'n grafiek het ek besluit om te gebruik om te demonstreer hoe ek bereken my Stop verlies. Dit is die 4 uur tydraamwerk en aanvaar prys bo die 55 SMA op die Weekly tydraamwerk en die 21 SMA op die Daily tydraamwerk. Prys aangeraak die 34 SMA en behalwe dit het gesluit. Die High en die Lae van die ATR (14) is 26 en 14 wat my 40. Ek neem 25 van hierdie waarde wat 10 pitte gee. Om my stop verlies te kry ek hierdie trek uit die huidige 34 SMA waarde (8460 10) sodat my inskrywing hier is 8482 (die kers naby), plus Smeer en my Stop verlies is 8450. Ek sal dan gebruik om 'n sleep stop verlies agter die 34 SMA op dieselfde grondslag, bv As die 34 SMA styg tot 8475 sal ek dan agter my stop verlies aan 8465. teiken Weer die handleiding bied 'n aantal opsies, maar ek gebruik 'n oop teiken en uitgang net vir my sleep stop verlies is uitgehaal. Herbetreding As ek kry gestop uit sal ek weer in te voer volgens my inskrywing reëls. Een ander REËL Koop verduidelik, Sell omgekeerd. As, byvoorbeeld 'n kers raak en dan sluit bo die 34 SMA op die 4 uur tydraamwerk en prys is hoër as die 55 SMA op die Weekly tydperk, maar onder die 21 SMA op die Daily tydraamwerk ek sal wag. Ek sal wag totdat die prys is hoër as beide die 55/21 SMAs op die Weekly / Daily tydsraamwerke en dan, indien die prys is nog steeds bo die 34 SMA op die 4 uur tydraamwerk Ek sal 'n handelsmerk op einde van die volgende kers op die 4 uur betree tydraam. Dieselfde Stop verlies / Target reëls toegepas word. FOREX pare amp RISIKO Ek sal handel die 8 geldeenhede in die handleiding genoem (AUDUSD, EURGBP, EURJPY, EURUSD, GBPUSD, USDCAD, USDCHF, USDJPY) en (ook genoem in die handleiding) Ek sal waag 1 van my rekening op elke handel. MAKELAAR Ek gebruik GXFX Smeer verbintenis rekening kaarte maar plaas my ambagte op IG Index Net my voorkeur. OPSOMMING Ek weet dit is nie van plan om my te veel geld in woelig markte, maar ek hou van die idee van die saak in die rigting van die Weekly, Daily en 4 Uur tendens op grond Ek sal al die groot skuiwe te vang wanneer dit gebeur Ek glo dat hierdie stelsel sal my minder as 'n paar minute elke dag te neem en reken die belangrikste nadeel tyd verbintenis wyse ontbreek die 4 Uur kerse wat sluit wanneer ek slaap, sal Ek die impak van hierdie monitor. Ek gaan nou amptelik begin op soek na geleenthede van die begin van Julie en rapporteer alle ambagte hier. Sowel as my ambagte en gedagtes Ek verwelkom jou op wat ek hoop sal 'n winsgewende reis as ek my bes doen om dit te laat werk vir my.


No comments:

Post a Comment