Monday, October 17, 2016

Forex mark astrologie

Finansiële Astrologie Intraday Handel met Astrologie Gratis Gratis Switserse Ephemeris Tool maat vir Intraday Astro Forex (FX) amp Stock Trading Dit is 'n vrylating kennis van die nuwe handelsmerk kenmerk van ons webwerf www. trineaspect / index. htm. Die nuwe funksie is 'n handel instrument wat n lys van al die tyd tempel vir die daaglikse planete amp maan doorvoer insluitend verskeie aspekte, ingresses, retrogrades / gelas, deklinasie beweeg en 'n baie ander Astro gebeure. Dag Trading met Astrologie - Wees voor die mark en weet wanneer die mark wisselvallig sal wees: Onder konvensionele finansiële astrologie ondersoek, 85 van die markbewegings word veroorsaak deur hierdie Astro gebeure. Die dop van hierdie sal jy 'n groot voordeel bo ander beleggers in om voort te weet wanneer die mark wisselvallig sal wees. Slegs een keer aanpassing is nodig: Die onderstaande diagram toon daar is 'n aantal opsies op die Astro gebeure vir een om te kies amp aan te pas met. Ten spyte van dit kom met 'n stel van standaard opsies, as jy jou behoefte aangepas, die koekie in jou rekenaar sal onthou jou keuses en wanneer jy weer besoek ons ​​webwerf môre, die intelligente program sal slegs die Astro gebeure van jou besorgdheid te toon. Dit is gratis om te gebruik en probeer om dit uit Vandag Probeer hierdie instrument uit te mane aspek vandag - die enigste finansiële astrologie webwerf probeer om iets terug aan die gemeenskap Alle programme kopiereg Alle regte voorbehou U is welkom om ons te e-pos by trineaspectgmail gee. vir enige voorstelle oor program improveForex handel strategie vir intraday handel die euro / dollar op grond van die voorste prys en tyd seine. Dit is 'n gespesialiseerde daaglikse forex mark tydsberekening adviserende vir intraday handel die euro / dollar is vir ervare forex handelaars wat gebaseer is op my eie planeet prys en tyd aanwysers. Jy ontvang daaglikse planeet ondersteuning en weerstand vlakke en planetêre keer vir belangrike draaipunte of terugskrywings vir die euro / dollar. Jy wag vir die planeet prys en tyd om saam te kom met 'n 4 of 5 minute tyd raam te koop of te verkoop. Die algemene riglyne vir hierdie forex strategie is: As die prys laer is trending en bereik 'n belangrike planetêre ondersteuning vlak, jy die handel met behulp van 'n inskrywing tegniek betree, die koop van 'n paar minute van my sleutel gelys keer. As die prys hoër is trending, sou jy op soek is om te verkoop. As prys is in 'n handels-reeks, kan jy koop of te verkoop die breek uit die reeks indien dit voorkom op 'n belangrike planetêre tydperk. Jou risiko per handel pre-gedefinieerde deur die ondersteuning of weerstand vlak waar die mark draai by die sleutel tyd. Hierdie benadering vir forex mark tydsberekening en forex strategie sal grootliks jou waarskynlikhede en aantal wen ambagte beter as die gebruik van dieselfde sloerende tegniese aanwysers dat elke ander handelaar in die wêreld gebruik te verhoog. Sit tyd aan jou kant en kry 'n baie unieke handel rand Die sleutel planeet ondersteuning en weerstand vlakke aan u gestuur vir die euro / dollar, insluitend die sleutel ommekeer dae van die week en die sleutel ommekeer tye en draaipunte in die 8220power ure van 08:00 8211 12:00, oostelike tyd wanneer beide die Londense en New York ruil oop. Die maandelikse tarief vir hierdie gespesialiseerde daaglikse forex mark tydsberekening diens en forex strategie via e-pos gestuur word elke verhandelingsdag is 299 / mo. Hier is 'n onlangse getuigskrif van een van die professionele handelaars met my daaglikse forex diens. 8220I is die handel vir die beter deel van 12.5 jaar. Binne daardie tyd het ek talle boeke, verslae en lesings lees, terug getoets quantums, en nog 'n tekort wat bietjie wat jy in die klein persentasie wat plekke wat jy in die voorkant van die pak. Teds metode van die prys en tyd is die een wat nie kan gedupliseer word en een van werklike waarde in die mark. Dit laat 'n handelaar vertroue in sy posisie as gekoppel aan 'n tegniese ontleding en inskrywing / afrit metode wat ek nog moet vind of ondervinding tot nou toe. My mening is gebou rondom real-time ervaring as 'n professionele handelaar en regverdigheid kurwe analise. Dit is hoekom ek kan sê dat die neem van 'n ander pad, waarin tyd en wyl die allergrootste sneller, het my die rand om my aandele kurwe verhoog op 'n konsekwente basis dat ek nooit before.8221 Shane F. Voormalige vloer klerk / handelaar, Lubbock gesien , TX Weeklikse Oorsig: Maandag is 'n openbare vakansiedag is vir die forex mark. Sleutel weeklikse planeet weerstand is nou op 1,1096 hierdie week. 'N breek uit bo 1,1096 is nodig vir 'n nuwe koopsein na hoër vlakke. Sleutel weeklikse planeet ondersteuning is nou 1,1000 8211 0960. 'n onderbreking van 1,0960 is 'n ander verkoop sein vir 'n skuif na laer vlakke. Die 1,0870 weeklikse planeet ondersteuning is geneig om sterk te wees as getoets vir 'n ander draai om hoër hierdie week. Nog 'n onderste en / of omdraai het waarskynlik weer begin hierdie week. Die tendens is in die maandelikse tyd raam. Die tendens is in die weeklikse tyd raam. Die tendens begin om te draai in die daaglikse tyd vir die euro / dollar. Dit week8217s sleutel planeet weerstand vlakke vir die euro / dollar is: 1,1096, 1,1230, 1,1320 8211 1360, 1,1448. Dit week8217s sleutel planeet ondersteuning vlakke vir die euro / dollar is nou: 1,1000 8211 0960, 1,0870, 1,0820 8211 0780, 1,0730. (Hierdie ondersteuning nommers geword weerstand en weerstand getalle geword ondersteuning as gebreek.) Sleutel ommekeer dae of draaipunte: Dinsdag / Woensdag gesê. Wednesday8217s kommentaar en vooruitsigte: Die euro / dollar bereik die sterk 0870 weeklikse vlak op Tuesday8217s afswaai en is die konsolidasie van bogenoemde hierdie sleutel vlak. Dit is die sleutel ondersteuning aan vandag weer hou vir 'n opdaag nie. Sleutel planeet weerstand is nou op 0910 8211 0920. A breek uit bo 0920 is nodig om 'n lae kan voltooi bevestig en om meer krag te toon vir 'n nuwe koopsein. Die planeet weerstand getalle op Woensdag vir die euro / dollar is geneig om te wees binne 'n paar pitte van hierdie sleutel vlakke: 0910 8211 0920, 0936, 0960 8211 1000 (sterk), 1024, 1042 8211 1056, 1096 (sterk). Die planeet ondersteuning nommers vir Woensdag vir die euro / dollar is geneig om te wees binne 'n paar pitte van hierdie sleutel vlakke: 0870 (hertoets), 0844, 0820 8211 0780 (sterk), 0756, 0730 (sterk). (Ek het die 822018221 uitgelaat aan die begin van die nommers vir gerief. Byvoorbeeld, 1,1175 is 1175) (Ek het ongeveer ingesluit 'n 350 pit reeks S / R vlakke van die hoogste tot die laagste). Hierdie ondersteuning nommers geword weerstand en weerstand getalle geword ondersteuning as gebreek.) Die sterkste handel Opstellings voorkom wanneer die prys is op een van die daaglikse planeet ondersteuning of weerstand vlakke op een van die belangrikste tye aangedui gedurende die dag. Die belangrikste sleutel keer op Woensdag om te kyk vir terugskrywings, (indien prys hoër of laer is trending en 'n planeet ondersteuning of weerstand vlak bereik), of breek-outs, (indien die prys is in 'n handels-reeks), is gewoonlik by of binne 'n paar minute van hierdie tye wat hieronder gelys. Sommige tye is gelys as 8220strong8221 of 8220very strong8221 in terme van die planeet energie. Dit kan egter 'n belangrike tyd 'n beduidende ommeswaai veroorsaak of verander in die tendens wanneer 8220price en time8221 saamkom gedurende die dag. Alle genoteerde tye is in die ooste van tyd. Today8217s sleutel 8220astro-times8221 vir verhandeling is: 08:19, 08:32, 08:41 (sterk), 09:05, 09:17, 09:34 (sterk), 09:48 8211 09:54, 10:11 , 10:26, 10:48 8211 10:53, 11:09, 11:32 (sterk), 11:50, 12:06 8211 12:10. Daily sleutel keer gelys vir die 8220power hours8221 vir forex uit 8:00 8211 12:00, oostelike tyd wanneer beide die Londense en New York ruil oop op dieselfde tyd. Vir hierdie belangrike tye en addisionele keer met real time waarskuwings omgeskakel word na jou tydsone, kan jy ook 'n besoek, www. astrotimer vir 'n gratis twee weke proef. Goeie handelstoestande vir julle, T. S. Phillips Astro Advisory Services, Inc. www. AstroAdvisor Disclaimer en openbaarmaking: Hierdie e-pos is vertroulik en uitsluitlik bedoel vir die gebruik van die individu of entiteit aan wie dit gerig is. Hierdie verslag is slegs vir inligting doeleindes. T. S. Phillips en Astro Advisory Services, Inc. is nie die lewering van enige handel advies. Afgelope vooruitskatting akkuraatheid is nie 'n aanduiding van toekomstige voorspelling resultate of handelswins. Hierdie verslag bevat inligting en handelsgeheime wat gebaseer is op die navorsing van T. S. Phillips. Al die inligting wat jy ontvang is nie in enige manier hoegenaamd of openbaar aan 'n derde party. Die doel van hierdie verslag is om in te lig en te rapporteer, nie om te mislei. Dit is vir jou eie persoonlike net gebruik. Daarom, jy is verantwoordelik vir jou eie aktiwiteite in die voorraad, forex, of kommoditeitsmarkte. Enige so 'n aktiwiteit is u eie verantwoordelikheid as jy kies wat aktief is in die markte te wees en jy besef dat handel behels 'n hoë risiko. Kopiereg 2015 T. S. Phillips, Astro Advisory Services, Inc. ek gewoonlik doen my ontleding na die mark sluit elke dag en jou daaglikse verslag word gewoonlik in die middag of aand per 08:00, Pacific Time. As op 'n paar geleenthede wat jy nie jou verslag deur die aand te ontvang, dit moet altyd aan dat jy ten minste 'n uur voor die opening klok gestuur. As jy al ooit enige vrae het, voel asseblief vry om te e-pos of bel my. Ek beveel altyd die markte, nie 'n voorspelling handel. Dit is noodsaaklik dat jy 'n tegniese stelsel wat jou risiko per handel, toegang en uitgang punte definieer. Jou tegniese gereedskap sal altyd bevestig of 'n daaglikse vooroordeel is geneig om te wees op die teiken. Gebruik altyd stop verliese en risiko net 'n sekere persentasie van kapitaal per handel. My voorspelling diens sal jy 'n kragtige rand gee, verhoog jou waarskynlikhede en persentasies te wen ambagte, en kan jou resultate aansienlik verbeter. Jou deel is om die risiko te bestuur, te gebruik tot stilstand kom, neem wins op teikens, gebruik sleep tot stilstand kom een ​​keer 'n tendens is gestig, en het 'n goeie tegniese instrumente wat die daaglikse vooroordeel, sleutel ommekeer dae en tye van die dag te bevestig. My daaglikse marktydsberekening diens is vir ervare, professionele handelaars wat op soek is na hul handel resultate grootliks verbeter en plaas die kans meer dramaties in hul guns vir 'n verandering. Ek gebruik 'n kombinasie van verskillende tegnieke. Wat ek doen, is 'n kuns soveel as 'n wetenskap. Ek het meer as 'n dekade se harde werk, navorsing, en ervaring gebruik van hierdie planeet marktydsberekening tegnieke. Tegnies gesproke is ek altyd bewus van die tendens van die mark in verskeie tydraamwerke, maandelikse, weeklikse, daaglikse, en 15 minute. Die groter, stadiger tyd rame definieer die tendens vir die laer, vinniger tyd rame. Die vinnigste tyd ek vir my daaglikse voorspellings is die 15 minute kolomgrafiek. Ek het ook ontleed die planeet doorvoer om die 1ste Handel grafiek vir die voorraad indekse of individuele voorraad of kommoditeit kaarte. Hierdie inligting is baie onthullend vir van ewigheid belangrik draaipunte. Die mees akkurate tegniek ek gebruik vir tydsberekening is gebaseer op die planeet prys harmonieke. Ek sit die planete Longitude na sy prys gelykstaande en voeg prys veelvoude gebaseer op die aspekte of hoeke wat gevorm word deur die planete. Dit is een van die geheime metodes W. D. Gann gebruik. Byvoorbeeld, as die lengtegraad van die son op 24 grade van Ram en dit is die vorming van 'n sextile (60 graad) aspek van die planeet Saturnus, die prys omskakeling van die Son is 24 60 (vir die 60 graad aspek) 84. As jy hou die toevoeging van hierdie veelvoude van 60, kry jy 864 vir die E-Mini. My sagteware maak outomaties hierdie prys doelskoppe. Wanneer die prys vorms 'n korrekte hoog of laag op die planeet prys harmoniese ten tyde van die planeet aspek, terugskrywings gewoonlik voor. Die ommekeer dae en tye gedurende die dag is die meeste geneig om te voorkom wanneer planete vorm aspekte (hoeke) aan mekaar of wanneer planete verander tekens of getref belangrik grade van die diereriem. Die daaglikse planeet ondersteuning en weerstand getalle Ek sluit is gebaseer op die veranderende daaglikse planeet posisies en aspekte wat gevorm word. Die sleutel ommekeer dae, die daaglikse planeet ondersteuning en weerstand vlakke, en die sleutel keer het 'n hoë waarskynlikheid en moet gekombineer word met jou tegniese aanwysers vir toegang en uitgang punte. Die sleutel keer of planetêre prysvlakke toe bereik gewoonlik veroorsaak belangrik draaipunte tydens elke dag. Die sterkste handel Opstellings voorkom wanneer die prys en tyd saam te kom. Dit is een van my grootste ontdekkings vir intraday tydsberekening gebruik in my daaglikse e-mini s p marktydsberekening diens. Wanneer die prys is op een van my bereken planeet ondersteuning of weerstand vlakke op een van my bereken sleutel keer so goed, dit snellers baie dikwels 'n beduidende ommekeer of verandering in die tendens gedurende die dag As jy 'n koop te kry of te verkoop sein met behulp van een van jou tegniese aanwysers en dit gebeur ook by een van my sleutel keer of af 'n daaglikse planeet ondersteuning of weerstand vlak, is dit gewoonlik die ware Jakob en 'n goeie handel geleentheid sowel. Dit is wat sit die kans meer in jou guns tel as die gebruik van net die tradisionele tegniese ontleding. J. E.R. Y. Seattle, WA Ek was 'n voormalige Aandelemakelaar vir drie dekades, en nou 'n voltydse handelaar. In 1991 Prudential opgelei my 'n handelaar geword. Die hoof van Finansiële Futures verhandel teen Prudential het vir my gesê ek sou gaan deur stadiums van die saak. Ek het nog nooit 'n persoon soos Ted ontmoet. Hy het vir my gesê oor baie, baie geleenthede waar die markte sou draai na die dag en tyd. Soos W. D. Gann gesê die tyd is meer belangrik as prys en volume. Ek het nou 'n groot voorstander van Teds TYD diens. In die handel stres is iets wat ons almal moet gaan met. Prof. Holmes het gesê die mees stresvolle werk was die werk van 'n handelaar. Wanneer ons die tyd weet die markte sal op sy beurt dit werklik verminder die stres. Ja, ek glo in Teds TYD diens en dink as jy gee dit 'n probeer dit kan jou handel te help minder stresvol en meer winsgewend te wees. Die gegewe tyd was bykans 100 kol Hi Ted, Net 'n kort e-pos om jou te laat weet dat ek werklik beïndruk met jou voorspellings. Die gegewe tyd was byna al die 100 in die kol As ek reg kan onthou, uit die 28 keer gegee het, is daar net een wat nie handel en 'n ander wat sywaarts het binne 5 pitte gehad. Maar dan moet die volgende keer, was daar iets gebeur ek handel FX voltyds, bly in Thailand. K. F. Charlotte, NC Ek het uurdurend lesings van ander goeie besweerders ontvang. Teds kundigheid oorskry iemand wat ek geraadpleeg het. Sy diepgaande lesings presies 'n ja of nee vraag met groot detail en akkuraatheid te beantwoord. Uurdurend astrologie is meer as net die lees van 'n grafiek is dit in staat is om die subtiele faktore wat kan gaan oor die hoof gesien interpreteer. Teds interpretasies het heeltemal akkuraat nie en ek beveel hom een ​​honderd persent. Die enigste kere wat ek gewen het in die tyd wat jy my gestuur Jou lesing vir Vegas was plek op die net kere wat ek gewen het in die tyd wat jy my gestuur Dankie DS Los Angeles, CA JB Los Angeles, CA Ek het net aanvaar 'n nuwe werk en moes verskuif vinnig. Ek roep Ted om die beste moontlike tyd beplan om 'n lys van ons huis, sodat ons kan so gou as moontlik te beweeg. Binne twee weke het ons twee aanbiedinge vir ons housethe aanvaar een is meer as 50 kontant af Ons kon nie het meer opgewonde ek werklik voel Ted het ons daardie oomblik in tyd wanneer alles in plek gekliek op een slag nie. Ek sou aanbeveel Teds electional astrologie dienste vir enige belangrike datums / verpligtinge in jou lewe. Sy kennis en kundigheid is beter. Dankie Ted8230 Dankie Ted vir die totstandkoming van 'n paar duidelikheid en vir jou insigte. Baie waardeer. N. B. Los Angeles, CA Astrologie Konsultasiediens N. B. Los Angeles, CA Dankie Ted vir die totstandkoming van 'n paar duidelikheid en vir jou insigte. Baie waardeer. Geleentheid klop beweeg na die plek aangedui in my hervestiging ontleding Amazing dinge gebeur in my lewe. Totaal onverwags, 'n geleentheid oopgemaak vir my om te skuif na die gebied Kansas City. Jy het genoem dat KC was 'n goeie plek vir my met Jupiter op die IC en my son en Mars in die 5de Trine die Ascendant. Jy het genoem dat dit goed was vir my artistieke uitdrukking, liefde, en geluk. abut selfs meer, jy het daarop gewys dat dit 'n goeie plek vir my skryf en publiseer wat ek van plan is begin weer sou wees. Astrologie Konsultasiediens Amazing dinge gebeur in my lewe. Totaal onverwags, 'n geleentheid oopgemaak vir my om te skuif na die gebied Kansas City. Jy het genoem dat KC was 'n goeie plek vir my met Jupiter op die IC en my son en Mars in die 5de Trine die Ascendant. Jy het genoem dat dit goed was vir my artistieke uitdrukking, liefde, en geluk. abut selfs meer, jy het daarop gewys dat dit 'n goeie plek vir my skryf en publiseer wat ek van plan is begin weer sou wees. Jou talent vir die interpretasie van kaarte gaan voort om my te verbaas jy werklik begaafde. Jou talent vir die interpretasie van kaarte gaan voort om my te verbaas. Behalwe dat baie akkuraat op my lesings, jy het voorspel dat my vrou 'n werk sou kry en dan 'n baie beter een 'n paar maande later. In 'n daaropvolgende lesing, jy het voorspel dat haar seun 'n werk van die eerste week sal kry in Januarie. Al hierdie was korrek, akkuraat tot die week en jy dit lees vanuit MY grafiek Baie dankie Astrologie Konsultasiediens Jy is werklik begaafde. Jou talent vir die interpretasie van kaarte gaan voort om my te verbaas. Behalwe dat baie akkuraat op my lesings, jy het voorspel dat my vrou 'n werk sou kry en dan 'n baie beter een 'n paar maande later. In 'n daaropvolgende lesing, jy het voorspel dat haar seun 'n werk van die eerste week sal kry in Januarie. Al hierdie was korrek, akkuraat tot die week en jy dit lees vanuit MY grafiek Baie dankie Teds kundigheid in uurdurend was instrumenteel daarin om my probleme was ek angstig om my huis te verkoop op te los en ek het 'n aanbod nie. Teds uurdurend grafiek analise aan die lig gebring dat daar was 'n paar spanningsvolle Neptunus aspekte wat die kopers en dat hierdie mense kon nie vertrou word nie. Hy aangeraai om teen die transaksie. Dit blyk dat die kopers is dat dit baie ontwykend in die verskaffing van die nodige dokumente en 'n veel beter aanbod kom in kort ná wat ek aanvaar. Dankie Ted uit my gered uit die maak van 'n drastiese fout C. W. Bell Canyon, CA Astrologie Konsultasie ServicesANNUAL brief is een van ons mees geëis verslag vrygestel aan die begin van elke jaar. Hier is jou kans om 'n pre-order Jaarlikse brief gerig 2016 wat medium / langtermyn siening oor aandele, edelmetale, industriële metale, geldeenhede, effekte, energie produkte dek vir die jaar 2016 'n MOET e-boek het vir belegging bankiers, HNIs, handelaars amp BELEGGERS Jy kry ook toegang tot 'n spesiale aanbod met hierdie produk: kry 1 maand weeklikse nuusbrief 1 week van die daaglikse nuusbrief 1 week van lewende handel seine (ter waarde van meer as 350 dollar) heeltemal gratis met hierdie orde. Die beste belegging Gids vir beleggers in 2016 Van 1 Desember, die pre-om prys is 150 USD. Details van die inhoud: Globale aandelemarkte: Bevat oog op die groot aandelemarkte soos die VSA, Europa, China en Indië. Edelmetale: Die moontlike geleenthede vir medium termyn handelaars in goud en silwer energie produkte: Maak die beste uit ru-olie en aardgas geldeenhede: Dek die moontlike rigtings waarin geldeenhede soos euro, dollar, INR amp ander mag in die jaar. Tesourie-effekte: Kry om te weet hoe sal verbande op te tree in die jaar 2016. Hierdie verslag sal ook dek groot draai datums en nog baie meer van omvattende strategieë wat geld kan maak vir jou in die komende jaar. Al hierdie dinge slegs vir 99 dollar / 5800 INR. Plaas jou voorafbestelling nou: Jy kan ook die betaling via kontantdeposito / NEFT ons bankrekening met Ičići Bank. Begunstigde: ASTRODUNIA A / C NR: 004105500654 TAK: MALAV PARISAR, Indore IFSC: ICIC0000041 SWIFT: ICICINBBCTS In die geval van betaling deur kontantdeposito / NEFT, stuur 'n e-pos met die besonderhede van betaling aan astroduniagmail. Na 30 November 2015, sal daar van jou verwag word om 150 dollar te betaal vir AL-2016. Welkom by Astrodunia, jou eie astrologie portaal. Hierdie webwerf bied jou met die nuutste voorspellings oor aandelemark, kommoditeitsmark verskeie persoonlike astrologiese dienste. Daily tegniese en astrologiese voorspellings deur Rajeev Prakash Agrawal vir aandeel en kommoditeitsmark. (Monitering en astrologiese voorspelling oor die Indiese markaandeel, Bedryfs mark en die Amerikaanse markaandeel sedert verlede 11 jaar met meer as 92 akkuraatheid. Ons bied ook pakkette vir Stock Market en kommoditeitsmark. Vir afgelope logs, pelase verwys na ons voorspelling blog. ONS . het begin ontvangs van betaling deur INDIAN kredietkaarte asook GAAN nA betaling gateway betree die inskrywing Vandag se Stock Market Commodity ALERT:. iS jY 'n POSISIONELE belegger of handelaar IN goud, silwer, ru basismetale As jy belangstel om groot winste is dan. kontak my - Rajeev Prakash (astroloog) simkaart met kontrak-919669919000 91 9301717647 of e-pos:.. astroduniagmail 7 Oktober 2016. Hier is 'n deel van vandag se nuusbrief (gestuur in die oggend) Global Equity indekse Vandag is dit die taak aankondiging wat kan beteken baie volatiel tendens deur ons verwag 'n ondersteunende staat vir markte tot maandag Jy kan lang posisie ophoop in SampP500 rondom 2140-45 of bou kort posisie rondom 2160-2165 -. ook al eerste kom. Na 11de, sal 'n skerp daling in ag geneem word wat sal ry SampP500 af na 2100 of laer. Heng Seng sal op Maandag gesluit wees. Bullion sal beweeg vir die dag, maar as gevolg van werk aankondiging data, ons Arent baie seker. Gebruik S / L van 1242 en 17,10 vir goud en silwer onderskeidelik. Verlede Maandag Mars na verswakte teken Kanker, wat 'n druk in edelmetale gebou. Mars sal verlaat as gevolg van kanker volgende dag. Dus, sal volgende Maandag en Dinsdag draai positief. Rondom vroegoggend, Sun verander in navmanasha en verskuif na Kanker met Mars - dit kan die voorwaardes ondersteunend vir die prys van goud en silwer te maak. Vermy handel sonder stop verlies. Ru-olie is ondersteunend tot volgende Maandag / Dinsdag. Op die hoër kant, dit het potensiaal om te skuif na 51-52. Na 11 Oktober 2016, sal 'n skerp daling in ag geneem word in ru wat dit kan dwing om te oortree 43 deur Oktober-end. Handhaaf verkoop op aanleiding strategie vir ru-olie. Koop: Sell: Bedryfs: 5 Oktober 2016. As gevolg van die baie volatiel tendens waargeneem in goud, ons span het besluit om 'n gedeelte van ons posisie en siening oop op edelmetale. Belangrike punte om in ag geneem word: Die groot ondersteuning vir die goud lê aan 1250.With hierdie vlak as stop verlies, het ons vir teiken 1278-1288 in lang posisie geloop. Net so, het ons die gebou 'n lang posisie in Silver 17,60 met S / L 17,40 vir teiken 18,00-18,60. Advies oor ru-olie: Ons is kort in ru-olie 49,90 vir posisionele teiken 43,00 en hieronder. Ook, ons aangeraai kort posisie in sampp500 (Desember) 2155 vir teiken 2140-2135. Neem voordeel van spesiale Navratri aanbod op ons inskrywing dienste. Vir meer inligting, bel. 91-9301717647 of e-pos astroduniagmail. Koop: Sell: Bedryfs: 3 Oktober 2016 Global Equity indekse In die huidige week, kan die mark begin met 'n opwaartse neiging. Na middel van die week, is regstelling verwag. Mark sal algehele positiewe totdat 12 Oktober 2016 'n top van 2170-80 verwag word. Soos per die planeet voorwaardes, ons het nie verwag SampP500 te steek 2200. Op 13, sal Venus Skerpioen binnegaan - dit sal 'n skerp regstelling te bring in aandele. Algeheel in die tydperk tot en met die begin van November, SampP500 kan daal tot 2100 of laer. Mark sal getuig van 'n groot probleem rondom tweede helfte van Desember 2016. Die hoof van hierdie probleem kan ontstaan ​​as gevolg van Amerikaanse of Europese lande ry SampP500 af na 1900 of laer. In die huidige week, mark is positief oor 3 en 4 Oktober 2016. Vir 05-07 Oktober, is zigzag patroon met lomp invloed aangedui. Op die hoër kant, kan SampP500 tot 2180 te beweeg en op die onderste kant, kan dit daal tot 2140. In volgende week, sal 10 tot 12 effens positief wees. Britse mark kan 'n groot probleem te bring in die nabye toekoms en dus moet jy handel met omsigtigheid. Die probleem sal daar geeneen wees 12 Oktober 2016. Die lae in goud is verlede week gemaak. Positiewe tendens sal begin in goud van 18:00 IST. ltltDetailed oog, strategie en reeks: SLEGS VIR MEMBERSgtgt Koop: Sell: Bedryfs: Welkom by die mees akkurate bron vir Forex mark Voorspellings Moeiteloos voorspel Forex tendense met die hoogste akkuraatheid op die mark. Forex-vooruitskatting gebruik kunsmatige intelligensie gebaseer op neurale netwerk tegnologie, gevorderde statistiese metodes, en nie-periodiese golf analise. Hierdie innoverende tegnologie is nou beskikbaar vir jou, die handelaar, met: Daaglikse en intra-dag Forex mark voorspellings met besluit ondersteuning Eenvoudige en gebruikersvriendelike webinterfaces Bewese wiskundige metodes gebaseer op gevorderde neurale netwerke tegnologie Downloadable modules vir derde party sagteware (bv Meta, Meta Trader en ander) Probeer dit nou vir gratis (beperkte tyd aanbod). Kry 'n kans om jou profit. Real-time Toets verhoog - euro / dollar 1 uur PredictionVix marktydsberekening. Die belangrike en sterk beurt tydperk van die maand vanaf 3 Junie 8211 6 Ek aangedui by voorbaat aan intekenare en lesers van my weeklikse mark blog het die werk gedoen Gold begin hoër oplewing op Vrydag 3 Junie. Dié stap het voortgegaan al van verlede week. Die voorraad indekse het 'n top toe die Vix n onderste voltooi op Dinsdag, 7 Junie binne een verhandelingsdag van hierdie belangrike beurt tydperk. Die Vix, wisselvalligheid indeks, was uiters oorverkoop en by depressief vlakke aan die begin van Junie. Op die lae, VXX, die ETF vir Vix, was af ongeveer 60 sedert die 11 Februarie top. Dit het gelyk asof geen bodem was in plek. Dit is gewoonlik 'n rooi vlag vir aandelemark bulle en vooraf iets groot gebeur of 'n tendens te verander in aandele. Case in point was die afgelope somer in Julie wanneer die Vix was besig om nuwe laagtepunte net voor die ongeluk. Die term Ek gepos is vir die VXX, die ETF vir die Vix, wat 'n bottom op Dinsdag, 7 Junie net een dag handel ná die sterk 3 Junie 8211 6 beurt tydperk van die maand en 8220mutable Grand cross8221 met betrekking tot die Son / Venus voltooi , Jupiter, Saturnus, en Neptunus. Die VXX kry lig af soos 'n vuurpyl skip die laaste twee handelsdae Kyk 19,63 as die volgende bestemming punt. Daar is baie meer opwaartse potensiaal wanneer die aandelemark begin verder af te breek gedurende die somer. Die planeet laag op 7 Junie was op die 1ste harmoniese Jupiter / Nee. Node lyne vir die belangrike samewerking in Junie. Die Nodes van die Maan is astronomiese punte waar die sonnebaan kruis die pad van die Maan. Die nodes is belangrik in astrologie en finansiële astrologie. Jy kan dit hier lees op my planeet prys kaarte bladsy aan die onderkant. Klik op grafiek uit te brei. 8220Got jou handel on8221 Besoek my handelsdienste bladsy vir inligting oor handel en marktydsberekening dienste. Goeie handel vir jou, het ek al met behulp van jou S P diens vir 'n paar maande en ek is baie beïndruk. Jou daaglikse verslag met die ondersteuning en weerstand getalle en sleutel ommekeer tye gee my 'n betroubare padkaart vir elke dag van die saak. As gevolg van hierdie draaiboek ek nie net meer selfvertroue en produktief in my handel, maar ook 'n baie meer ontspanne tydens handelsure. Dankie vir die uitstekende diens. Die beste stelsel wat ons gebruik is Teds daaglikse verslag Synde die hoof handelaar by 'n 500 Million Dollar hedge fund, is dit belangrik vir ons handel lessenaar om 'n gevoel van die pols van die mark het. Alhoewel ons 'n fundamenteel-gedrewe fonds, in die bou van 'n groot posisies of verkoop van groot posisies vir die fonds, ons wil graag 'n beter idee van miskien hoe die mark gedurende die dag sal reageer het. Dit het 'n groot impak op watter tye van die dag is van kritieke belang vir ons om groot hoeveelhede voorraad te skuif. Die beste stelsel wat ons gebruik is Teds daaglikse verslag. Ons sal min of meer aggressief met posisies, afhangende van Teds aanbeveel tye gedurende mark ure. J. P, Manhattan Beach, CA Finansiële Astrologie Trading


No comments:

Post a Comment